söndag 2 mars 2008

Mångfald av fester


Igår spelade Zeigiest på Norrlands och självklart var Ida, JK, Tora, jag och överrasknings-Glenn där. Det var kul, osedliga danser, jäger-skarfar (skarf i plural?) och garderobsgnäll.

Idag gjorde jag det, i princip, motsatta till att dansa till elektropop.
Jag var på barnkalas, Minna fyller nämligen 1 år idag!
Alla hennes ettåriga polare var där, och det var precis så högljutt som man kan förvänta sig.

Nu ska kvällen avrundas med räkor och lite grupparbetespluggande.
Skoj!

4 kommentarer:

JK, sa...

glenn???

Mian sa...

åååh, mitt lilla Hjärta!

Mian sa...

*förtydligar* Inte Glenn alltså, utan Minna. Inte för att jag har något emot Glenn, jag känner honom ju inte, men han är inte mitt lilla Hjärta. :-)

JK, sa...

nä, det förstod jag. minna är kanske liiiite lite pluttgulligare än glenn. =)

fast glenn är ju förstås inte ogullig, bli inte lessen nu glennis ;)