torsdag 24 juli 2008

Sommanrens resa nr 2

Imorgon kl 9 rullar Phontrattarnes turnébuss mot sitt mål, som för mig ännu är okänt. Vi har fått lite ledtrådar, har ni lust att hjälpa till att luska ut slutdestionationen?

  1. Ta med pass
  2. Till havs! Vi siktar på att bli packade. Så framåt men ändå så bakåt
  3. Solglasögon
  4. Blåbär & hallon med mjölk. Mellan Småland och Jämtland
  5. Skit också! Känt för sitt röda...

Men innan vi åker ska jag: fixa några scenkläder, packa, laga lunch till bussresan (till 28 pers), leta scenkläder på Norrlands vind och showa. Så kanske ska jag sluta sitta framför datorn och börja göra nytta...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ryssland:
Vit, blå och röd flagga som hallon blåbär och mjölk.

Röda torget är ju känt...

Tja...en tanke iaf.

Tora sa...

inget ryssland utan visum. inget visum utan ansökan. jag säger estland. lätt är det österut iaf.

Tora sa...

eller london. alltså kanske västerut =) fast troligen österut. äh, jag vete fan.

JK, sa...

ptja, till england är det ju som att åka bakåt i tiden, så lite öst :P men dom är kända för sitt röda... hår? buss?

Anna sa...

Vi tror, efter lite divideringar, att det blir Hollland.
Färgerna på flaggan, red light district, mellan småland och jämtland i storlek. Men vi vet inte.
Och nu åker vi, spännande :)