fredag 2 januari 2009

Stora planer

Eftersom gårdagen spenderades till största delen i sängen kollandes på Arrested Development känner jag att jag idag måste åstadkomma lite. Därför har jag stora fixarplaner för dagen.
Det ska tvättas, dammsugas, springas, köpas julklappar, pluggas och lagas matlådor. Sedan ska jag läsa ut Liftarens guide till galaxen. Allt ska göras i en väldig fart och på sprudlande humör.

Oj, känner mig nästan lite pressad av mitt hårda schema. Jag är en hård arbetsgivare till mig. All denna press skulle kunna resultera i en dag i sängen framför Arrested...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Köpa julklappar? Snacka om späckat schema under året....

Anna sa...

Delar av min familj var i Thailand under jul, så jag struntade i att köpa till dem innan jul. Köpa julklappar på mellandagsrea = skiten!