onsdag 8 juli 2009

Film och så

Igår hade vi en liten filmkväll här hos mig, med betoning på liten eftersom att alla i "gänget" är utspridda över Europa för tillfället. Ida, Glenn och jag käkade muffins, drack vin och kollade på Dracula. Filmen var inte alls var så läskig som jag kom ihåg från typ -93, effekterna var ju istället lite föråldrade och fåniga. Med undarnag från krypscenen. Bläk!

Men så har vi ju det här med Keanu Reeves...
"Han passar inte så bra att spela britt"
"Han passar inte så bra att spela något"

Men muffinsen var bra, och vinet likaså.

2 kommentarer:

Ida sa...

"Look, he's grown young again!"

Tora sa...

Fast jag tyckte han passade bra att spela stel alien i Dagen då världen stod still eller vad den heter. Eller ja, jag tyckte det den biten jag såg i alla fall, innan jag somnade. Ehm... kanske han inte var så bra.