torsdag 13 augusti 2009

Gissa vem

Gissa vem som svarade vad på mitt SMS!
Svara inte på ditt eget, då förstör du för alla som vill leka. Och svara inte på alla andra förutom ditt eget, då förstör du också.
Regler är bra. Regler hjälper oss att kontrollera det roliga.

SMS till AnnaMaria, Anton, Glenn, JK och Tora: Idag är det vänsterhäntas dag. Grattis.

Svar 1: Åh, tackar. Jag har legat sömnlös hela natten och väntat på denna dagen. Nu ska jag bara hitta på något sätt att fira den på. Kanske med att skriva med vänster hand hela dagen. Oj, vad kul det ska bli.

Svar 2: mobbat ;)

Svar 3: Jag ska måla och lyssna på basstämman på pianostycken hela dagen. Det här är en högerhänts värld, men den vore ingenting, ingenting utan vänsterhänta.

Svar 4: Jasså. Ja, man tackar :)

Svar 5: Wei! Tack.

5 kommentarer:

Tora sa...

Jag är helt säker på alla. Men törs inte säga för då avslöjar jag mig själv.

Anna sa...

OK. Regel: Man får gissa på två i taget.

Ida sa...

3. Anton
4. Tora

?

JK, sa...

äh, jag vet alla. så jag plockar 5 poäng då? :)

Ida the lawful good sa...

Men man fick faktiskt bara gissa tvååå!