tisdag 17 juli 2007

Bloggtorka

1.Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"...vinna genom hög kvalitet. Det finns fyra problem."
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Skrivbord, papper, vattenglas
3. Vad var det senaste du såg på tv?
Flight 93, fast det var på film.
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
17:25 (17:28)
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Fläktsystemet, några andra som knappar på datorer
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
När jag gick till jobbet.
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Dataskärmen...
8. Vad har du på dig?
Svarta byxor och grön t-shirt.
9. Drömde du något i natt? I så fall - vad?
Jag drömde att jag skulle med ett tåg, men tvättmaskinen skulle vara färdig då tåget gick.
10. När skrattade du senast?
Var väl några timmar sedan, på lunchen kasnke.
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Ett par tavlor, en anslagstavla. och en whiteboard.
12. Har du sett något konstigt på sistone?
Ja, något övernaturligt. Jag skulle vilja träffas och prata om det. ;)
13. Vad tycker du egentligen om den här utmaningen?
Ganska trist.
14. Vilken var den senaste filmen du såg:
Flight 93, damn it!
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Massor. Skor.
16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till:
Jag städar i sängen i sömnen.
17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Oj, svårt. Alla typer av rasism kanske.
18. Tycker du om att dansa?
Ja, absolut. Det är det bästa.
19. George Bush?
Han är inte så het.
20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke respektive flicka?
Barn 1 och barn 2
22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Ja visst!
23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till Pärleporten?
"Här allihopa ser ni den stereotypa människan! Lagom snygg, lagom smart och lagom ödmjuk. Se och lär."
Och så hoppas jag han ser ut som på film, med långt vitt skägg. Typ som tomten, fast smalare.
24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
Anton! Resterande tre... Ja, säg Ida, Tora och JK då :)

5 kommentarer:

Tora sa...

done! men fy vad långt det var..

Anonym sa...

Jag gjorde den, publicerade den och tog sedan bort den. Jag var helt enkelt för tråkig.

JK, sa...

jag blev just lite MUNTER när jag hörde kiss you off!? whats slutty WRONG with me!? :P

Anna sa...

Tora & Ida: Lång, och inte speciellt kul...

JK: Ja, det är väl inte så konstigt. Den är ju asbra och orumsren. Me like ;)

Tora sa...

jk: vi har lyckats infiltrera din hjärna. great success!