lördag 28 juli 2007

Skotur

Jag behövde sneakers, och så var det med den saken. De jag hade var de gamla Thailands-pumorna som inte var särskilt käcka vid de här laget och ungefär lika vattentäta som ett såll.

Jag hittade ganska snabbt ett par vita snygga pumas, på rea. De var mina, tills den andra 39:an inte fanns på lagret. Någon hade av misstag sålt en av varje storlek! Smidigt hör'ni.

Efter fika med JK och Ida begav vi oss till Wedins och där hittade jag inte ett par, uta två par skor. Dessa var ännu billigare än pumaskorna (dock inte riktigt lika snygga) så jag köpte båda.

Nu är jag nöjd.

4 kommentarer:

JK, sa...

jag försökte få mitt skoköp att vara mer OK i Ns öron, men nejdå, att du köpt dubbelt så många skor som mig dög inte. pff!

Tora sa...

jag vill oooockså fiiika och köpa skooor.... :-(

Anonym sa...

ni får ursäkta att jag inte kom till storken men vi får ta det till hösten istället.

Mian sa...

Men var är du? Nu har jag försökt ringa dig i flera dagar utan resultat. :-(