lördag 29 december 2007

2007

Nu är ju faktiskt inte året slut och ännu kan stora saker hända. Men om vi låtsas att inget mer kommer att hända, så kan jag presentera:

Bra och bajs 2007
Musik
Bra - Min upptäckt av Zeigeist
Bajs - Spice Girls reunion slår allt

Klädesplagg
Bra - A-linje, ät så du bli tjock och dölj det med dina kläder
Bajs - Den förbannade koftan från H&M

Familj
Bra - Minna
Bajs - Farmor som gjorde slut med oss igen

Fest
Bra - Många fina temafester, både under våren och hösten
Bajs - Bara pubhäng, inget klubbande

Upptäckt
Bra - Lost, många tråkiga höstkvällar har ägnats åt denna eminenta serie
Bajs - Att olivolja inte är så nyttigt som man tidigare trott

Politik
Bra - Uppmärksammandet av klimatet
Bajs - Militärjuntan i Burma

Återseende
Bra - Slalom var något jag glömt hur kul det var
Bajs - För svaga glasögon, något jag gärna kunnat leva i glömska om hur drygt det var

Vana
Bra - Omega3 morgon och kväll
Bajs - Dessa nysningar, kan jag sluta med dem nästa år vore jag glad

Japp, det var min sammanfattning av året som (nästan) gått.
Nu återstår bara att önska er ett gott nytt år.

4 kommentarer:

JK, sa...

jag tycker inte det är schysst att placera pubhäng under bajs!

Anonym sa...

Det var inget klubbande som var poängen, pubhäng är nice. Men det är dåligt att vi inte klubbat något -DET är bajs :)

Tora sa...

gott nytt år sanna!

Marrrs sa...

Gott nytt år!