torsdag 11 december 2008

Utmaning

Mm, jag blev utmanad då...

Reglerna är:
* Publicera reglerna på din blogg.
* Svara på de sex 8-sakerna.
* Meddela de utmanade på deras bloggar.

8 favoritprogram
Greys anatomy
Desperate housewives
Vänner
House
Dexter
Arrested Development
Lost
Top model

8 saker jag gjorde igår (onsdag 10/12)
Pluggade
Gick en promenad
Köpte två julklappar
Dammsugade
Pratade med pappa i telefon
Pratade med syster (Maria) i telefon
Läste
Surfade på IKEA och låtsades att jag var rik

8 saker jag ser fram emot
Phontrattsrepet ikväll
Att träffa familjen i jul
Leka med Minna och Pojkfred
Att flytta in i min lägenhet
Värmlands salonger 17-26 februari
Grand show 22-29 april
Att lämna in mitt exjobb
Sommar

8 favoritrestauranger
Marcos
Mikaku sushi
Tzatziki
Orvars
Svantes
Kött, kök och bar
Mitt kokskåp
Matikum... Not

8 saker på min önskelista
Möbler
Böcker
Extern hårddisk
Massa fina kuddar att ha på sängen
Moulin Rouge av Henri de Toulouse
SvD
Filippa K-muggar
Små fina ramar i olika fasoner och färger

8 personer jag utmanar
Maria
Kajsan
Frida
Marcus
Nicco
Sofie
Öh...
Onekligen
Baka en koppkaka

1 kommentar:

Anonym sa...

Åhh, roligt!