onsdag 17 november 2010

A som i Awsome och som i AnnaMaria



AnnaMaria är en fantastisk person, som jag är glad över att ha som vän.

Hon är förbaskat klok.
Hon är en väldigt glad person som man blir glad av att umgås med.
Hon är himla rolig, bjuder gärna på sig själv, duschar i utomhus i sitt bostadsområde och drar omkring på en hotellfrukost i balklänning kl 07.00 en söndag.
Hon är sjukt snäll och ställer upp för sina vänner, sympatihatar folk som behandlar hennes vänner illa, åker hem till en för att vatta blommor och ta in post när man inte är hemma, skickar lyckönskningar inför resor och operationer.
Hon är kanske lite knäpp i huvudet, när hon styr upp en mänsklig pyramid på tågstationen eller klär och målar sig till ett svart hål.
Men visst är hon ganska jäkla snygg?!

Tora - an A for effort, förtjänar att få vara med på slutklämmen:


Jag är så himla glad över att ha er båda som mina vänner!

2 kommentarer:

AM sa...

Söta Anna! Detta kan vara det bästa pris jag någonsin har fått. Jag är glad att ha dig som vän :)

Tora sa...

Naw! Puss på dig Annis.