tisdag 20 mars 2007

Bomber och granater!

Denna vecka har börjat så dåligt att jag funderar på att inte kliva upp ur sängen på resten av veckan.
När jag skulle kolla om betyget kommit in på www.uu.se så fungerade inte sidan. "Internet explorer cannot display this webpage" Men åhhh! Så jag fick hjälp av Tora.

Men denna sak är den minsta fisen i rymden om man jämför med huvud-jävlighets-händelsen idag.
Jag kommer hem från jobbet i godan ro och hittar post till mig. Detta gör mig först glad, eftersom jag sällan får annat än räkningar. Men detta var ju inget undantag. Mina kära vänner på Studentstaden vill nämligen ha 3000 spänn av mig för borrhål och dålig städning på Kantorsgatan.
3000 riksdaler! Jag vill bara tala om att så smutsigt var det verkligen inte! Det som var smutsigt var ju toaletten, Tack kära inneboende...
Nu återstår bara att försöka bråka mig ifrån någon hundring, för mer lär jag ju inte lyckas med.

Det enda bra som hänt idag är VG:et i datalogin...

3 kommentarer:

Tora sa...

3000??? vilket skämt. det kan omöjligt kosta dem 3000 att få toan omstädad. kräv äckelkillen på minst hälften.

Anonym sa...

Vi fick också typ betala hur mkt som helst när jag flyttade ut från en lägenhet på djäknegatan. De ville ju typ ha 500 spänn för att man glömt städa kylskåpet ochs edan ytterligare pengar för att man glömt något kvar på en skafferihylla. Men ring och klaga, vi fick ner priset en del... Dessutom om man haft lägenheten länge är det ju klart att det blir slitningsskador.

Anonym sa...

Jo, jag ska försöka ringa och klaga. Måste peppa mig så jag vågar vara en hard ass. Grr...