fredag 2 mars 2007

Torsdagskväll

Igår var det torsdag, och inte vilken torsdag som helst... I Uppsala var det nämligen stortorsdag på Stockholms nation. Detta i kombination med att hemtentan var inlämnad fanns inte längre några ursäkter; här måste festas.


Kvällen började i lugnan ro på VG med mycket prat om hår, topmodel och att 'le med ögonen'.


Här syns prov på då STP:are ler med ögonen


Jag och Tora fortsatte sedan till Stockholms, som denna kväll kan sammanfattas med orden: kall-kö, singstar, P2 och wax on, wax off.


På andra sidan av Stockholmstad, närmare bestämt i Södertälje, spenderades torsdagskvällen på ett helt annat sätt. Det var nämligen då min kära storasyster började få värkar. Imorse gick hon och Manfred till BB, för nu vill bebis ut! Ni anar inte vad spännande det ska bli att bli moster, jag kan inte vänta tills jag får åka dit och träffa dem.

2 kommentarer:

Tora sa...

skrattar fortfarande för mig själv åt vissa killars underliga dansmoves. wax on, wax off var ju helt hysteriskt roligt.

Grattis moster!

Anonym sa...

Grattis till mosterskapet! :-)