fredag 8 juni 2007

Blod, svett och en klänning

Jo visst... Har köpt en klänning idag, en fin en.

Jag kan inte vänta tills jag får ha den på mig.

Dagens dummaste tanke var att jag skulle träna.
"Jag vet! Det är nästan 30 grader varmt, jag hoppar runt i en timme!"
Ibland blir man trött på sig själv.
Tänkt och gjort i alla fall. Och eftersom de flesta uppsalabor är smartare än jag så var det bara jag, en snubbe och tränaren där. Så det fanns ju ingen möjlighet att slappa.
Flämt, flås och, ja, svett...


Blodet var bara en parentes, skar mig på benet i duschen... Måste ju få till en piffig rubrik.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Alltså ni bara skär er när ni rakar benen! Hur gör man det? Man drar ju hyveln nerifrån och upp, eller drar ni blodrakare den liksom i sidled? :)

Anna sa...

Jaha, var det inte så man gjorde?! Nu är jag förvirrad ;)

Tora sa...

eller så kan man skära av sig nageln. jag tror det beror på stress, man orkar inte vara långsam och försiktig utan bara hyvlar på lite liksom.

fin klänning!

Anonym sa...

Hmmmmmm, osthyvel?