tisdag 26 juni 2007

Ut i vida världen...

Idag bär det av till mitt paradis på jorden: vår sommarstuga i Finland. Där ska jag spendera knappt två veckor med mamma, Mia och Minna samt resten av släkten som har grannstugan. Det blir grillning, bastu, läsa böcker i solen och massor av hav.
Av naturliga skäl blir det ingen bloggning under dessa två veckor, men kära läsare håll ut! Det kan låta konstigt, men det finns andra roliga saker på nätet förutom denna eminenta blogg.


VG i semantik och pragmatik!
Woho!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag saknar möjligheten att vrida bubbelplasten....

Tora sa...

vg jag med! tjoho!

Anonym sa...

Hoppas du får det trevligt i Finland dårå.

JK, sa...

men come ON, som om internetet inte kommit te finland än då! bloggarå!

Anonym sa...

Gov't mule: Jo, men manic mode är kul.

Tora: Tjoho!

L.M.L.Y: Tack, det hade jag.

JK: Inte till vår lilla ö, vi är glada om vi överhuvudtaget har rinnande vatten. Men jag ska blogg så snart jag packat upp :)