lördag 27 oktober 2007

Snälla Heaven, låt mig vara!

Jag förstår inte.
Först blir jag inbjuden i en grupp ev en tjej jag inte känner på facebook. Gruppen heter Heaven Stockholm. Helylle-Anna vet inte ens vad Heaven Stockholm är tills hon snokat runt i gruppen och inser att det är ett uteställe som kan beskrivas med tre ord: blondiner, silikon och hud.

Eh, tack men nej tack.

Jag fortsätter att få inbjudningar på facebook av samma tjej. Jag tackar nej.

Men nu har det gått för långt. Vad har jag fått för mail, till min vanliga mailadress, om inte en inbjudan till ett Halloween-firande på... ja, gissa!

Hur har de fått min adress? Vem är hon som ständigt bjuder in mig? Hur får jag dem att suta?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Man kan ju helt sonika be dom dra åt helvete. Du förlorar ju inte några vänner direkt...

Anonym sa...

Fråga vad dom tycker om att Lessing fick nobelpriset så slipper du dom nog...