fredag 11 januari 2008

Materialist

Det finns saker som jag gillar mer än andra.
Min dator är ett exempel på en sån sak.
Ett annat exempel är mina skridskor.

Jag älskar mina skridskor. Från att ha åkt flera gånger i veckan i min ungdom har jag nu inte stått på dem sedan i gymnasiet. Det har gjort mina skridskor ledsna.
Jag försökte pigga upp dem lite, genom att lukta på och krama dem. Men det hjälpte inte.
Så jag känner att jag inte har något val, jag måste göra dem glada och åka lite på dem.

Någon annan som har ett par skridskor som blivit åsidosatta?
Mina skridskor träffar gärna andra i samma situation.
Tveka inte att höra av er!

3 kommentarer:

JK, sa...

jag har en snowboard jag tycker jättemycket om. men den är nog lessen för sen vi slutade säsonga får den åka te romme en gång vartannat år..

Anna sa...

Om du skridskar med mig så skidar jag med dig... :o

Anonym sa...

Jag tänkte ta med mina från Umeå, men kom på att ingen här har visat skridskointresse så jag lämnade dem. Bövel!