lördag 26 april 2008

Födelsedagsmiddag

Igår åt jag och nästan alla mina vänner middag på BJ, i min ära så klart.
Maten var god och vännerna sjöng fint.
Jag fick en massa fina paket, innehållandes saker som får mig att förstå att de känner mig bättre än jag tidigare trott.
Ett paket innehöll bara en bråkdel av en sak, en cykelsadel. Med det paketet fick jag en karta över Uppsala, med namn och telefonnummer till personer jag inte känner som visst ska ha de resterande delarna av cykeln. Ett däck i Flogsta, ett styre på St. Olofsgatan osv.
Men jag vågar inte riktigt tro att de köpt en cykel till mig, det vore bara för gulligt.
Jag tror mer att det blir en pepparkvarn, en soptunna eller en lindansare.

Imorgon får ni, förhoppningsvis, se hur det gått för mig.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis i efterskott.... Hoppas att du hittar alla delar till cykeln! Vi kommer och våldgästar öregrund under vecka 26 och midsommarafton, hoppas att vi ses då. Ha det bäst kramar Frida

JK, sa...

det var ju gulligt att misstro oss så grovt :p är du uppe tidigt för att samla delar? :D

Tora sa...

jag hoppas det blir en lindansare, det vore ju festligt om du hade en egen sån.