onsdag 23 april 2008

Bara ta en!

Lite i längsta laget, men det är inte mitt fel.

Anna säger:
Ey, vad vill du äta imorgon?
Martin F säger:
oi
Martin F säger:
vad fanns det? sorry, glömde svara
Anna säger:
Kyckling, grillbiff eller veg
Anna säger:
Och så dessert eller odessert
Martin F säger:
dessert...
Martin F säger:
kyckling eller grill
Martin F säger:
grillad kyckling?
Anna säger:
Kycklingfilé med ceasarsallad, parmesanost och madeirasås.
Anna säger:
eller
Anna säger:
Grillad biffstek med bearnaisesås.
Anna säger:
klyftpotatis till båda
Martin F säger:
fan va svårt
Martin F säger:
vad är madeirasås?
Martin F säger:
o hur ska jag veta vad jag vill äta om 48 timmar?
Anna säger:
1: vet inte.
2: vad hade du tagit om det var nu du skulle äta?
Martin F säger:
åt just fisk, så kanske en cheesecake till efterrätt
Martin F säger:
o en dubbel espresso
Anna säger:
Men åh.
Martin F säger:
oj
Martin F säger:
är jag jobbig nu?
Anna säger:
14 personer har hittills lyckats bestämma sig.
Du kan väl inte vara sämre?
Martin F säger:
haha
Martin F säger:
vilket djur kommer biffen av?
Martin F säger:
ko?
Anna säger:
jepp
Martin F säger:
ja, biff är ko tror jaf
Anna säger:
Mm, jag tror det med
Anna säger:
Kyckling är fågel ;)
Martin F säger:
synd om kossan som missar grönbetet då
Martin F säger:
men jag tar den ändå
Anna säger:
Ko?
Martin F säger:
die mf ko
Martin F säger:
mmm
Martin F säger:
fast nej
Martin F säger:
inte beasås
Anna säger:
Va?
Martin F säger:
det är yucky
Martin F säger:
kan jag få fågelsås på kon?
Anna säger:
Vet inte
Martin F säger:
skitsamma
Anna säger:
Det kasnke inte passar
Martin F säger:
fågel då
Martin F säger:
paKAA
Anna säger:
Säker?
Martin F säger:
nej
Anna säger:
haha
Martin F säger:
men kör på det
Martin F säger:
omöjligt veta vad jag vill ha då ju
Martin F säger:
iofs, vad tog boris?
Anna säger:
pKa
Anna säger:
eller förlåt, paKaa
Martin F säger:
hm, då borde jag ju ta ko ändå, så kan jag sno henne Paka ifall den ser godare ut
Martin F säger:
fast då kanske hon blir lite sur
Martin F säger:
så ta kycklingen till mig också
Martin F säger:
nu har jag bestämt. så.

1 kommentar:

Tora sa...

men jobbig! ska jag slå honom? =)