torsdag 18 mars 2010

Jobbdagarna II och III

Det har fortsatt funka bra med jobbet och nu ar mitt uppdrag avslutat.

De pa kontoret har varit snalla och tagit mig pa lunch och sedan sightseeing och middag efter jobbet. Middagarna har varit supergoda men ibland lite laskiga att prova. Blasfisk, sahimi och rakottfars for att namna nagra. Jag har ocksa testat (denna ar for dig JK) saltglass, det var forvanansvart gott. Men nu ser jag nastan fram emot att vara hungrig, det var langesedan jag var det. Och jag ser fram emot att komma hem. Off I go.

4 kommentarer:

JK, sa...

åh! coolt! berätta mer! :D

Ida sa...

Vilken färg är saltglass? Saltfärgad?

JK, sa...

jag likZ hoppas lite att den var chokladfärgad. det skulle vara gott.

Anna sa...

Nej, den var vit. Det kan ha varit vanilj i, men jag är inte säker.