fredag 9 november 2007

Poll

Idag hände något jobbigt.
Jag var inne på en syaffär och skulle köpa undertrådsrullar till mitt syprojekt. Försäljaren frågade vilken maskin jag hade, jag svarade IKEAs Tråckla, och då började han spy galla. Den var dålig, den var kass, den hade dålig motor, det fanns inga reservdelar till den. Och sa jag att den var dålig?

Nu har jag två alternativ:
  1. ska jag lyssna på denne (singer)försäljare lämna tillbaka min fina Tråckla, spara 1-2 tusenlappar till och köpa en begagnad
  2. eller ska jag skita i hans åsikt och köra så det ryker?
Hjälp tack!
Han är korrupt och dum. Lyssna inte på honom!
Han vet vad han snackar om. Lyssna på honom!

3 kommentarer:

AM sa...

Skit i honom! Den säljs ju av ett av Sveriges största företag och vore den så dålig som denne försäljare ville mena, skulle den för länge sedan ha försvunnit ur sortimentet!

Sy på med din Tråckla du och var glad :)

Marrrs sa...

Instämmer. Köp en ny Tråckla när den går sönder. Det är billigare än att laga en Singer, de går sönder de också.

Anonym sa...

Tråckla på och bedöm själv...