tisdag 24 april 2007

24

Jaha, då var man ett år äldre än förra året... igen.
  • Klokare? Nej
  • Högre inkomst? Nja
  • Perspektiv på tillvaron? Nej
  • Mer vuxenpoäng? Nja

Dagen har varit bra. Skoldagen fantastisk, endast för att det avslutades med JK, Tora, sol och glass. Sedan bar det av hemåt. Väl hemma fick jag blommor, vin och lovord om en ännu okänd aktivitet av Mattias, trevlig prick det där ;)

Lite senare kom pappset med familj (i omgångar) för att få fika i utbyte av paket. Kul att ha dem här.

Kort och gott, en bra dag. Trots min sviktande hälsa så här på ålderns höst...

Torrt fika? Well, jag är en torr person...OK, jag är ingen torr person, men erkänn att det varit kul om jag var det!

1 kommentar:

Tora sa...

klokare absolut! du är ju till och med klokare den här veckan än förra! du är galet klok!

grattis!

!
(kände att ett utropstecken till var absolut nödvändigt.)