söndag 15 april 2007

I afton: kubb

Vi har haft en fantastiskt skön söndag här i Uppsala! Dagen har spenderats på balkongen med skolböcker inför den stundande duggan. På eftermiddagen bar det dock iväg till Flogsta, det var nämligen dags för årets kubbpremiär. Alla som känner mig vet att jag har noll kastaprick-sinne, så jag gjorde ingen hjältelik insats direkt, men det var kul ändå. Vi gjorde så att lagmedlemmarna gick runt, alltså alla var med alla någon gång... Följaktligen fick alla vinna någon gång, nämligen så det spelade mot mitt lag. Så jag tycker att jag slog ett slag för jämlikheten i alla fall!


Tack AnnaMaria och Emanuel för detta eminenta initiativ, mer sånt i framtiden, men kanske något annat än kubb...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är så godhjärtad.. Hoppas du inte tog allt för illa vid av alla gliringar..

AM sa...

Tack, det var så lite så! Det blir fler gånger! Också med kubb, då får du ta revanch!