söndag 1 april 2007

Helgredogörelse

Detta veckoslut har varit extremt lugn om man jämför med de senaste helgerna. På fredagen var det träning som gällde, följt av middag och filmen Superman returns (helt OK faktiskt). Under lördagen var det mestadels städning och allmän fixning som stod på agendan. Med svinto i handen och Moby i öronen for jag omkring som ett skållat troll. På kvällen skulle vi lyxa med en räksupé och vitt vin. Men i den flaska jag trodde innehöll vitt vin fanns inget annat än rött vin, och det kan man ju inte dricka till räkor! Det fick bli vatten.
Idag har vi grillat korv ute i Graneberg och varit en sväng på Bauhaus för att köpa lite balkongpynt. Jag har odlat persilja i en blomlåda och börjat smida planer för resterande blomlådor, tror det får bli vita och blå blommor i år.

Summa summarum, en väldigt huslig helg.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Måste man börja plantera redan nu? Wooo, jag trodde det var i maj. SkyndaskyndatillICA och köpa frön!

Anonym sa...

Nja, det beror väl lite på vad man ska plantera tror jag... Jag är inte så bra på sånt där, men mitten av april räcker nog gott och väl.

Mian sa...

Borde inte du knycka senaste bilden från mig, och lägga upp här...? visa din underbara systerdotter för fler? :-)