måndag 5 februari 2007

Familjehelg.

Helgen tillbringades mycket lugnt med en stor portion familj. På lördagen kom min syster med magen, hennes man och Doris. Vi myste, lagade relativt god och tittade på film.
Sedan sov Doris på mina fötter prick hela natten.

Doris är ingen gammal faster eller så, nej det är världens charmigaste
dansk-svenska gårdshund.

Söndagen tillbringades till stor del hos pappa med familj på söndagslunch. Men vid 15-tiden var de tvungna att kasta sig in i bilen, allihopa, och stressa till tennisträningen (det är en bild på min familj i ordböcker bredvid ordet 'tidsoptimist').

Nu, ny vecka, nya krafter och en ny labb som flåsar mig i nacken.

3 kommentarer:

Tora sa...

söööt

Anonym sa...

Underbaraste lilla ljuvliga Doris! Idag fick hon en stickad dräkt med dödskalle på, provade den inne och då var det inga problem. Får se hur det går utomhus...

Anonym sa...

Hmm, känner mig lite orättvist utpekad. Är pessimist i allmänhet och tidspessimist i synnerhet. /elaka styvmor