fredag 2 februari 2007

Pubkväll

I går fick diverse nationspubar besök av några glada STP:are. Det var dags för nollningsaktivitet, fixat av Louise.

Eftersom min mobiltelefon var totalt död fattade jag beslutet att lämna den hemma på laddning hela kvällen (vilket fick en fet konsekvens senare).

På nationerna var det käk, öl och det diskuterades allt mellan himmel och jord; gängtatueringar, det engelska språket, Paris Hilton och avskedsfraser.
Sedan var det ju också dags för de sedvanliga utbytesstudentbilderna...
Här ser vi Anton och Ida med sina finaste utbytesstudent-miner.

Vid ett-tiden var det dags att börja knata hemåt mot, vad jag trodde, en uppvärmd säng. Men tji fick jag! När jag kom hem var allt som jag lämnat det, det var också tomt på Mattias-fronten. Det visade sig (efter jag kollat min nu fulladdade mobil) att stackars Mattias glömt sina nycklar då han gick till jobbet på morgonen. Och alltså varit utelåst hela kvällen! För att få lite värme hade han gått tillbaka till jobbet, där han fortfarande befann sig kl 01.00 en torsdagnatt. Stackars!

3 kommentarer:

Tora sa...

"vi sprutar hit, vi sprutar dit, det är bara sprut!" hahahaha

naw, stackars mattias...

GlennpaG sa...

Alltså, sådana nollor...

Anonym sa...

fula fulla fulungar