tisdag 27 februari 2007

Mitt i skiten

Nu när nästan hela heltentan är avklarad borde ju ljuset i tunneln i alla fall skymta. Men icke. Har ju mördar 6.5 kvar. Egentligen är den nog inte svår, men då man gått igenom tillvägagångssättet för att lösa den en gång (på övertid), kan jag inte påstå att jag förstår mycket. All denna logik på så kort tid har resulterat i en bomullsliknande substans innanför pannbenet, då vad en gång liknades vid en hjärna blivit totalt urvriden på kunskap.

Dessutom måste jag ta en pluggapaus imorgon för att flyttstäda på Kantorsgatan. Varför ska allt hända på samma gång, alltid?

4 kommentarer:

Tora sa...

tänk på oss, vi måste ta en pluggpaus för att gå till skolan! paus i pluggandet för mer pluggande.

Marrrs sa...

Ja, det hade ju fallit sig mer naturligt om vi fått några fler uppgifter med Fitch under kursens gång. Så dags nu liksom.

Anonym sa...

Jag tror faktiskt att jag struntar i fitchuppgiften, om man klarar allt annat är det nog lugnan! Kul också att Roussanka hela tiden vill framhäva hur snäll hon är, som nu i senaste mailet där hon skrev att hon EGENTLIGEN bara svarar på frågor under första timmen eller dagen eller vad det var. Åhhhhh!

Anonym sa...

Tora: Jag pluggar hellre än städar andras smuts.

Marcus: JAG VET. Dessutom frös ju datorn då hon visade, så vi fick aldrig se slutklämmen.

Ida: Den tanken känns mer och mer lockande...