onsdag 9 maj 2007

Besta dadlar

Efter dagens föreläsning skyndade jag till Värmlands för att köpa biljetter till vårbalen till mig och min influgna date, Eddie. 800 spänn, poff! Men det är det värt, vi kommer ha ett galet dygn.
Väl på nationen passade jag på att umgås lite min min allra bästa Gustava, vi lunchade och tog igen allt missat skvaller. Mycket trevligt!

På hemvägen stannade jag till i frukttältet på Vaksalatorg där jag fick syn på två fantastiska skyltar som bara måste förevigas.


Eftermiddagen har tillägnats skolarbete, läst artiklar till uppsatsen (om manlig och kvinnlig humor) och lite i boken. Nu bär det snart av till Sats för lite dance aerobics...

7 kommentarer:

Tora sa...

köpte du besta dadlarna?

Anna sa...

Nej, inte sul torkade tomater heller...

Anonym sa...

jaha, göra sig rolig på svagas bekostnad blev just roligt, du sparkar på liggande också va?...
-skämmes!

Anna sa...

Haha, vem säger att man är en svag människa bara för att man inte kan stava?

Marrrs sa...

Notera att det INTE är jag som hackar anonymt den här gången... :]

Anonym sa...

Är det inte? Jag var helt övertygad om det... Men men, jag står fast vid mina ord :)

Anonym sa...

På vaksalatorg har de även ett hamburgerställe där de avstavat

hambu-
rgare

på fönstret.