fredag 18 maj 2007

Pulkfot #3

Man vet att man är pank när man:
  • Blir jätteglad över att hitta en 10:a i byxfickan
  • Måste dricka te utan mjölk
  • Överväger att cykla i balklänning imorgon
  • Räknar dagar tills man får ge blod igen; gratis fika (frukost om man går på morgonen)
  • Är tvungen att äta nudlar.

Annars har dagen varit ganska bra ännu så länge... Skrev ut några artiklar i skolan, köpte frukt på hemvägen. Vaksalatorg-frukt är skiten mina vänner, vindruvor och en squash för 18 kr.

Nu blir det lite städning, träning och sen bio (om jag lyckas få Mattias att bjuda mig).

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag dricker allt mitt te (mycket, eftersom jag ej har kaffe kvar) med 2 dagar gammal mjölk i. Än så länge inga klumpar i alla fall!

JK, sa...

netto säljer mjölk för 3 kronor, kort datum! jag äter skrynkliga päron &trekronorschoklad, ;)

Anonym sa...

Ida: Ja, så länge det inte är klupmar i mjölken så funkar den!

JK: Men ändå, cholkad! Jag får ta en tripp till Netto...

Anonym sa...

Du måste ju lägga upp lite före-bilder inför da bal!

Anonym sa...

Man kan ju inte ha mjölk i teet, då försvinner ju smaken!