tisdag 29 maj 2007

Nada, noll, inget gjort

Denna tisdag kan sammanfattas med ordet blaj.
Försökte tentaplugga i skolan, det enda ämnet vi inte avverkade var semantik.
Försökte fortsätta tentaplugga hemma, det enda jag gjorde var att varva surfning med sovning.
Tänkte ta mig i skinnet och träna, men inser att jag nog måste vika mig för den nya förkylningen jag dragit på mig.

Försökte få in en kul bild till bloggen på något tråkigt eller oinspirerande... Men vad får man upp när man googlar på "tråkig" om inte Tyra Banks i underkläder. Så ni får nöja er med det...


Helt enkelt blaj.

3 kommentarer:

Anonym sa...

kan dock inte hålla med google om att tyra i underkläder är något tråkigt...

Tora sa...

tyra... haha, jag säger då det...

Anna sa...

Jag blev också förvånad över att Tyra kom upp på tråkigt... Däremot såg jag min chans att få fler sökträffar från google analytics om jag skrev Tyra Banks underkläder... Så då gjorde jag det :)