fredag 4 maj 2007

Flumkurs

Jaha, den nya kursen är ju... intressant. Eller sjukt flummig kanske är en mer korrekt beskrivning. Aldrig trodde jag att jag av en universitetslärare skulle höra orden "Ja, det här bordet är ju grönt, och den här mappen är rosa" Duuh.

Vi pratade idag också om skalära begrepp, alltså begrepp som stor eller liten, med ett litet streck mellan för att markera skalan. Jag lade dock till mina egna små skalära begrepp, samt satte ut mig själv på skalan.


Ja, jag är faktiskt ganska snygg...

6 kommentarer:

Tora sa...

klart du är, du är ju snygg-anna!

Anna sa...

Snygg men inte alltid så smart, med tanke på din dagenskommentar...

Anonym sa...

självinsikt tack...

Anna sa...

Åh, jag insåg inte att det var 1930-tal och att jantelagen var högaktuell, jag ska genast sluta tro att jag är något...

Tora sa...

haha!

Mian sa...

Och jag måste dryga mig; det stavas HETERO. :-)