fredag 11 maj 2007

Stortån i mitten såklart!

Eftersom jag, Tora och Glenn drabbades av "vill-inte-hem-och-plugga-ångest" efter dagens färeläsning lunchade vi vid ån och pratade en massa skit istället. Många mycket intressanta ämnen: "hur skulle tårna sitta på mittenfoten, om man hade en sån?" eller "om huvudet satt i magen, skulle man då ha ögonhål i tröjor?".

Väl hemma hade jag verkligen tänkt att läsa färdigt kapitel 2, men jag märkte att mitt första nummer av Cosmopolitan kommit. Nog för att Semantik-boken är jättespännande, men det är faktiskt roligare att läsa om brun utan sol och t-shirts med tryck-trender. Jag vill dock inte att ni ska tro att jag är hur fåfäng som helst, jag startade faktiskt prenumerationen bara för att man fick en plattång! Hur nu det gjorde mig mindre fåfäng...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Plugga behöver man ju inte göra när det är helg, jag ska spela World of Warcraft! ;)

Anna sa...

Haha, åh nej. Så du kommer inte sova förrän på söndag då? ;)

Anonym sa...

Vi är ju lediga måndag ;)

Anonym sa...

vad hände med på???