onsdag 2 maj 2007

Förklaring tack!

Äntligen har skolan börjat igen så att man får vila upp sig efter denna extremt ansträngande helg. Ny kurs och allt också, verkar ganska kul faktiskt. Firade att vi slutade tidigt med att fyndshoppa lite, ett par byxor för 49kr...

Väl hemma kollade jag in kurshemsidan med duggaresultaten från föregående kurs, men blev tyvärr inte klokare...
  • dugga1 2: Ingen uppgift.
  • dugga12: Godkänd.

Vadå, dugga 1 2: Ingen uppgift..? Varför är det ingen uppgift, vem har tagit uppgiften? Mäkta upprörd.

Förövrigt... Varför finns det parkeringsplats för rörelseförhindrade framför skridskobanan?

6 kommentarer:

Tora sa...

och vad är skillnaden på dugga 1 2 och dugga 12? ett ynka litet mellanslag. jag tycker mats borde plugga lite semantik. hehe. där fick jag till det.

de handikappade kanske vill titta på när andra skridskoar och tycka lite synd om sig själva? det skulle nog jag vilja, jag gillar att tycka synd om mig själv.

Anonym sa...

Hm, på min finns inget dugga 1 2, bara dugga12. Nu kan du ju nyttja frågelänken på kurshemsidan för att fråga Mats vad som menas!

Anna sa...

Smurtigt Ida :)

Anonym sa...

Sluta gör dig lustig på vår bekostnad... :]

Anonym sa...

"Hej!

Ursäkta, tekniskt klanteri från min sida. Båda G.

Hälsningar Mats"

Wawa-wee-wa!

Tora sa...

yey! go anna! go anna!